en dag som alla andra..

ja.. kan nog inte beskriva det bättre. Nettan♥  har jobbat och jag har grejat här hemma.
När älsklingen slutat åkte vi direkt till A6. GIck runt där en sväng och jag köpte smink på kicks, mitt var slut! Så nu behöver man inte oroa sig över det mer. haha.
Tog en sväng in på IKEA oxå, skulle kolla efter en spotlight lampa, men hittade ingen tillräckligt snygg så det sket sig.
Pep iväg till zoo-affären, men hör och häpna, köpte inget där heller .. =P
Väl hemma åt vi lite mat och sen kom grannen en sväng för att kolla in det svarta gruset i akvarierna. Var nog det första någonsin som vi var överrens om.. att det blev snyggt.
Tog en "safari-sväng", var attans gott väder + att ninerna behövde nya grenar att gnaga på.
Älskling ger sig ut i skogen och river ner en gren. Bilden blev lika lustig som det såg ut  *asg*
Imorrn kommer ljudet jag köpt till datorn *hoppa och studsa* Creative 5.1 Surround blev det. Tjolahipp!
Nu har tesan slut på  ord...


Kommentarer
Postat av: anna

nettan ser rolig ut! :D

2007-06-20 @ 14:18:35
URL: http://abstrackt.blogg.se
Postat av: anna

mmm.. kommit igång igen, blev bara lite fel med förra.. kändes inte som en bra start.. :P ska kolla dina foton nu dåråå!!!! :) frugan kollar fotboll minsann! äre nöjd med nya ljudet? kram!

2007-06-20 @ 19:42:25
URL: http://abstrackt.blogg.se
Postat av: anna

fina ringar!! och din mamma är alltid lika söt. :D

2007-06-20 @ 22:57:34
URL: http://abstrackt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0