en dag i barnarp

en äkta slö-söndag var det igår.. kollade lite på fri.idrotten på dagen.
Vid 17tiden åkte vi ut till nettans pappa i Barnarp för att lämna tillbaka en våg vi lånade i lördags..
Där var det full rulle i trädgården.. ogräs rensning och allt vad dom höll på med =) Självklart var Gimli-pojken med ute och skuttade och hade sig. Sen kommer han och knör med sin "lilla" rumpa och ska sitta i knät. Mindre smidigt att ha en fullvuxen boxer sittandes i knät..
Tog oss en liten promenad när vi var där ute.. roligare att gå promenader när man inte är i sina "hem-trakter", eller hmm.. det är ju inte mina hemtrakter iaf ..

Idag är det segt oxå. trött och åter trött.


Kommentarer
Postat av: anna

flyttstädet är nästan klart.. imorrn ska lilla mamma hem! hon är världens snällaste. :) allt känns jättebra!!! men sådäääär kul att flyttstäda.. :D

2007-06-26 @ 21:43:50
URL: http://abstrackt.blogg.se
Postat av: anna

vi ska nog inte flytta till hus om ett år.. kommer dröja innan vi kan köpa, vill ha hyresradhus men vet inte om det finns! hittar ni något hus dÅ? men ska ni köpa det medans du är hemma???

2007-06-28 @ 07:28:44
URL: http://abstrackt.blogg.se
Postat av: anna

jag kan va rolig ibland faktiskt.. :) klart vi helst också vill ha ett eget hus men jag tänkte på typ hyresradhus medans man väntar på att man kan köpa hus! vi får se helt enkelt.. :) en flytt i taget! jo men jag menar att du får ju mindre pengar när du går hemma.. och du kanske ska må bra om ni köper hus? eller jag vet inte.. :] klart man köpa hus även om man är hemma. jaja, lycka till med hussökandet iaf.. tycker ni kan köpa ett i skövde! tjocka linda mår bra.. hon gör sin sista dag idag!! så bra för henne.. :) haha.. klagar du på mina blogginlägg?? det vare värsta.. okej! ska försöka bättra mig.. KOmmentar: vikken lustig hund du har i knät! :P

2007-06-28 @ 14:55:39
URL: http://abstrackt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0