dumma vätterhem

får väl börja med att säga förlåt till min före detta bovärd K :P men just nu tycker jag inte om vätterhem.
08.10 imorse börjar den lilla äckliga pojken att klippa gräset och självklart vaknar man. Trevligare saker har man ju faktiskt vaknat av + att jag somnade inte förrän ca 4. och neeeeej jag satt inte vid datorn hela natten, det var faktiskt värmens fel att jag inte kunde sova plus min sambo oxå.. hon låg där och fäktade med armar och ben och skrämde mer eller mindre livet ur mig när hon slänger upp sin arm rakt i min pocket-bok som jag ligger och läser.. dessutom handlade den om en snubbe som var kannibal, så då hoppade jag nån meter upp i luften =P
men du är söt ändå frugan min. *pussa på*

***
börjar dugg-regna lite nu *hoppar och studsar* jag behöver faktiskt ha lite vila nu från värmen =/, snälla du, där uppe, bara 1 dag eller 2. Massa regn? har vi en deal? ... som vanligt får man aldrig några svar från den där..

det är väääldigt varmt

                                                                                   
                                                                                   <- innetemperatur ->

Kommentarer
Postat av: Mattias

Test

2007-06-13 @ 23:53:54
URL: http://ppelgren.se
Postat av: jag

provar att testa nu =P

2007-06-14 @ 02:24:14
Postat av: anna

ah, hon vägde inte sååå lite ändå! :] typ bara 500 mindre än mig och jag kom ändå fyra dagar försent. hon måste vart ganska stor.. eller ja, du fattar. :) stor var hon ju inte, det minns jag! haha, jag vet.. därför borde jag inte ha en blogg för det blir bara massa goja.. men det är la kanske det en blogg är till för! :P kram!

2007-06-14 @ 09:09:27
URL: http://abstrackt.blogg.se
Postat av: Jernhagen

Fy fan! Regn vill vi inte ha! skärpning! och sluta gnäll på Vätterhem,för vem fan vill klippa gräset mitt på dagen då det är som varmast! hehe skaffa dig öronproppar eller något hihihihi

2007-06-14 @ 15:53:54
URL: http://www.freddie80.blogg.se
Postat av: anna

men fuck! här funkar det då inte.. eftersom du skrev att det funkade gick jag liksom via hemsidan och skrev ett inlägg men icke! =/ knas!! näedu, kajsa var verkligen en liten skit när hon kom till världen. det kan man inte tro nu va? :P angående sammandragningar så kan man tydligen ha det såhär pass tidigt.. men ska ju till barnmorskan imorrn, fråga henne om det då.. för man blir ju änna orolig liksom.. om det är ok att ha det ibland! vi har vart å handlat och nyss ätit middag.. resten av dan blir lugna gatan. mumsa lite godis ikväll. =) vill ha filmer att titta pÅ! kan du skicka över några lite snabbt? :D vad ska ni göra i helgen? kram!

2007-06-14 @ 16:16:48
URL: http://abstrackt.blogg.se
Postat av: tess

nu ska det funka tror jag minsann? =P

2007-06-14 @ 23:49:19
URL: http://goto.glocalnet.net/domkallarmigtess

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0