det blev ljud

åkte och hämtade ljudet när tjejen slutat jobbet. Jädrars i min låda. Snacka om att man är nöjd Riktigt finemang blev det. Så nu poppas det kan jag lova.
Passade på att åka till Ica när vi ändå var i bilen.. köpte 4burkar sill *asg* MUMS! färskpotatis.gräddfil&vitlöks-baguetter. Kom på att vi bara har ca 8öl kvar från plattan vi fick av tony da man. Vart fän har dom andra tagit vägen då? *oops* Nettis frågade om han hade nån mer platta till salu, men det såg lite knivigt ut på den fronten. Attans bananer. Nettan får inte dricka några öl helt enkelt utan jag får ta dom som är kvar.. så får det bli! ;)
Tog en liten åktur senare på kvällen, rastlös som jag blir! "råkade" bli samma sväng som safari turen.. HAHA.
världens sötaste lilla föl spritter runt där i en hage.. jädrars va söt den va!
Längre fram kommer vi till en annan hage där det går massa kor... och det luktar ko-skit utav bara attan, men inget hindrar min tjej, hon stannar och börjar prata med en kossa som stod ca 3 meter från den övriga klungan:
- Heeeeej, är du där alldeles själv? *ASGARV* Det är nämligen så att min sambo tycker att kossor är dom finaste djur som finns! *host* och här har vi 2katter och 4kaniner liksom? hmm.. men jag vägrar bli nån bonn-mora.. =D


Vadå söt...




Kommentarer
Postat av: Nettan

Ha ha ha...
Va ska folk tro om mig egentligen, som stannar o pratar med en ensam ko...! Men söt va hon :)
Puss på älslinnen ;)

2007-06-21 @ 19:33:51
URL: http://goto.glocalnet.net/domkallarmigtess
Postat av: Jernhagen

Kor! dom är nog de absolut fulaste djur på denna planet! Hahaha...två katter och 4kaniner i en lägenhet och en jävla massa fiskar? dags att flytta ut på landet kanske, då kan ju Nettan köpa sig ett par kor med jue! hehe puss på dig

2007-06-21 @ 23:15:55
URL: http://www.freddie80.blogg.se
Postat av: Fredde

Det är inget fel på kor !!
Dom är jättegoda på tallriken :D
Glad midsommar på dig =)
Kram

2007-06-22 @ 09:58:18
URL: http://algottheeagle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0