anna&linda

det första jag måste tillägga är att Anna och Linda har gift sig! .. så nu är dom riktiga frugor *ler*
GRATTS TJEJER!!
och snart kommer eran lilla bebis oxå.. för linda är tjock =)

igår kväll tog vi en fisketur.. blev i vättern. men varför och åter varför nappar det aldrig i denna förbenade sjö? för kallt? för varmt? eller blir jag total dissad av fiskjävlarna? =P vad tror du?
Blev några kort iaf.. jag ser ut som jag vet inte vad.. men vad gör man inte? haha..
Familjen And kom oxå.. attans vilka små söta dunbollar till bebisar.

***
OBS OBS OBS! Bilden på maskarna är enbart från nettan till troppen =D


                                
                               

Kommentarer
Postat av: Jernhagen

Vättern som är så rik på fisk! Men det bästa är ju att dra efter en liten båt! Då FÅR man fisk! :=) och man behöver inte använda massa äcklig mask....

2007-06-11 @ 17:48:11
URL: http://www.freddie80.blogg.se
Postat av: Anna

undras om det går nu då.. :)

2007-06-11 @ 22:33:39
Postat av: Anonym

nudå?

2007-06-13 @ 13:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0