julen över för i år..

då var all stress, förberedelser o annat som hör julen till, över. .. konstigt att det ska vara sån hysteri för en dag.
Våran julafton firades hos min familj, började kl 12, dopp i gryta, prinskorv, köttbullar, janssons, rödbetssallad, kålsallad, ägghalvor, sill, skinka, bruna bönor, bröd, ja.. gudars..
Vid 16 tiden kom kära tomten. Syskonbarnen var heltokiga, men den lilla snurpan tycker inte riktigt om tomten.. han är lite läskig! *ler* men hon fick många paket ändå. Som vanligt! =)
Själva fick vi som vi önskat oss, presentkort på IKEA, plus att syrran med familj överraskade oss lite med att köpa ett presentkort på butiken inspiration oxå!! =D det blev vi väldigt glada för!! Kan behöva inhandlas lite nu när man snart flyttar!
Gröten tryckte vi i oss i år oxå, men mandeln denna gången gick till min kära kusin U, så nu är det ju bara dags för dom att gifta sig inom 1år då.. hahahah.

Juldagen var i stort sett samma som julafton, fast istället hos Nettans pappa o hans fru. Gudars, jag trodde när vi åkte därifrån att jag trodde jag skulle spricka.. jag förstår inte varför man äter så förbenat mycket jämt? Tur det bara är 1gång om året. =)

Hoppas ni alla haft en underbra jul med många klappar!

Kommentarer
Postat av: Fredde

Därför det är gott förstås :D

Hehe men håller med man tror man ska dö efteråt och tur att det bara är 1 gång/år

2007-12-27 @ 14:38:02
URL: http://algottheeagle.blogg.se/
Postat av: Anna

jo, så ska man la tänka men jag har mer ångest över min otränade kropp. :P men det går ju lätt att ändra på så jag ska la inte klaga! vad händer på nyår för er då?

2007-12-28 @ 09:34:47
URL: http://troppanol.blogg.se
Postat av: Anna

vi ska också fira med grannarna. :) blir la nog fler men rätt lugnt och sansat hoppas jag! hoho.. en back öl, ni ska festa till det hör jag.. :P visst ska det bli gött med ett nytt år!

2007-12-29 @ 22:18:07
URL: http://troppanol.blogg.se
Postat av: Anna

men du, bloggen är inte så jävla allvarlig som den låter! jag håller med dig.. klart det finns mkt viktigare saker och det handlar faktiskt inte bara om kroppsångest, utan att man ska må bra i kropp och själ!! och det gör inte jag när jag inte tränar osv.. så jag tycker visst att det är allvarligt och inte bara fjompigt..

2008-01-01 @ 12:12:39
URL: http://troppanol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0