....

Var ju hos syster yster♥ + barnen♥ i fredags.. var jättemysigt.. vi var och fixade 2 små granar bland annat, pratade, myste och hade oss.
Var hemma i Jkpg så att jag kunde hämta Nettisen vid 15. Efter ett tag plingade det på dörren och där stod våran kära granne. Hon hade med sig en liten present till mig, och inte så liten heller, eller ja, beror ju på hur man ser det, men för mig var det oerhört stort. Eftersom G är så extremt duktig på att måla så har jag bett henne att måla två stycken tavlor på mina pissar, vilket hon nu hade gjort, hon var färdig med Kajsa. Sååå likt och jättefin var den TACK!!
Den ska ramas in och sättas upp på väggen.
Fick presenter av Nettis oxå, bland annat underkläder och mitt favoritspel Trivial Pursuit!! Det nya med 2400nya frågor. RIKTIGT UPPSKATTAT! Nettis hatar att spela frågespel men i lördags kväll ställde hon upp att spela med mig och kära grannen. G vann! =P vi tog några öl under spelningen oxå, Inte G för hon var bakis sen fredagen men jag och nettis klunkade i oss några stycken =D
I söndags tog vi sovmorgon.. hade precis väckt nettis vid 12 då hennes mobil ringer, äldste brodern M ringer och säger att dom kommer om ca 10-15min. Shit, bara att springa upp och försöka göra sig iordning så gott det gick.
Dom kom, vi fikade och tjötade, kollade bilder o info om det nya huset vi köpt =D Räknas ju som hus, eftersom det ligger i en radhus länga, men liksom, det är ju ändå en lägenhet...
Denna veckan jobbar nettis över varje dag.. stackarn. Dom har mycket att göra nu innan jul..
Det var väl min redovisning av helgen tror jag.. =)

Kommentarer
Postat av: Anna

mmm.. det va nog inte så bra mottagninge därute på landet. :D jag vill spela det nya tp med dig nån dag!!

2007-12-05 @ 19:40:16
URL: http://troppanol.blogg.se
Postat av: Anna

yes, jag får ta mig till er nån gång och spela.. :) blir ju ikea i början på 2008! har ni börjat flytta till huset förresten?? kram!

2007-12-06 @ 19:59:26
URL: http://troppanol.blogg.se
Postat av: F R E D R I K

Coolt! Det är riktigt kul med sällskapsspel! Samla ihop ett gäng spela massa spel och dricka lite pilsner

2007-12-15 @ 14:46:31
URL: http://freddie80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0