solveig is alive.

ja, man börjar ju nästan undra, är det nån som har dödat solen eller? men idag kom beviset att så var inte fallet, för det är hyffsat gott väder idag.
Vi tog oss en tripp till Rosenlund och spelade minigolf. Jag har inte spelat på den banan innan.. om jag tänker efter så har jag nog inte spelat minigolf alls i jönköping, mest falkenberg. Visst går inte att jämföra men helt okej banor iaf.
det gick väl inte så överdrivet bra är väl synd att påstå, men jag vann över snuttan♥ med ca 20slag iaf *blink*

Efter 18hål minigolf åkte vi hem och samlade ihop 10st silvermolly som skulle säljas. Tog med oss dom och åkte till Hovslätt. Bor en lika stor fisk-nörd som jag där nämligen .. haha. Så hon köpte 10st yngel. Nice. =P

Fästmön♥ har börjat jobba igen. Eller börjat lite smått iaf. Hon jobbar denna veckan och sen har hon 1veckas semester till. Lite mjukstart. Nästa vecka blir det nog falkenberg, då ska det spelas minigolf och solas för hela slanten. Kanske blir det en tripp till Skövde oxå? beror på om vi är välkomna eller inte? =)
Sing a long.




Kommentarer
Postat av: Äslinnen

Vinner över dig nästa gång ;) Puss

2007-08-07 @ 22:20:14
Postat av: anna

vilken cool minigolfbana. :D där vill jag också spela! jaha.. så ni hade tänkt komma hit?? vilken dag då?? ni är välkomna.. :) nästa vecka börjar jag skolan på onsdan! kram!

2007-08-08 @ 11:56:59
URL: http://abstrackt.blogg.se
Postat av: Peter

Hallå du, jag e tillbaka!! Nåja ett tag iaf:-) Så du kan spela golf, måste vi prova ihop nån gång, jag e ju förlovad med ett golfproffs (nästan iaf). Ha d gott//Kram

2007-08-09 @ 19:59:46
Postat av: anna

pernilla är mattias tjej.. :) som också e gravid, hon ska ha om en vecka!

2007-08-13 @ 08:43:20
URL: http://troppanol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0