Kolmårdens djurpark.

Eftersom öppet-tiderna på Kolmården var mellan 10-17 en söndag som denna så bestämde vi oss för att åka hemifrån redan vid 08, så att vi var där när det öppnade. Vi är ju tokiga i djur så det är bäst att ha så många timmar på sig som man kan. *fniss*
Jädrars i min låda vilken lyckad dag det var!! Jag blev totalt såld när jag såg Surkaterna, har enbart sett dom på animal planet innan juh. RIKTIGT söta djur. Seriöst, jag var sååå nära att ta den lilla jäveln och stoppa den i fickan och ta med den hem. Gaahh..
Sen när vi kom in i aquarium oxå.. kan du tänka dig vad knäsvag jag var då då!!??? Kadish!! Sååå otroligt många fina fiskar och malar, och hajar och fiskar och fiskar och fiskar och fiskar. Ja, det var .. nä.. jag vet hur jag ska beskriva det. Helt underbart var det!
Fästmön♥ blev ju "som vanligt" såld på en gris-kulting och små getter *fniss igen* en get blev så tokig i henne oxå så den började nafsa på henne och hoppade upp i famnen och hade sig. .. dessutom gnagde han sönder "drag-skon" på mina byssor..
Vid 12 var det defin uppvisning .. självklart skulle vi gå på det och det är jag väldigt glad över.. FINA djur och vilken pli dom har på dom.. ja, denna dag. Bästa på året!!

Jag tror inte jag kommer kunna hålla det här med att inte bli nån bonna-mora! =)



MYCKET MER BILDER FRÅN DENNA DAG FINNS HÄR
http://goto.glocalnet.net/domkallarmigtess/kolmorden.htm


Kommentarer
Postat av: peter

Härligt, nu har jag nåt att se fram emot hoppas bara helgen blir fin oxå. Jag har några surikart-bilder från England om du e sugen...:

2007-08-21 @ 08:27:42
Postat av: Jernhagen

Hellu! Låter mysigt vill med åka till kolmården men det är ju lite långt att åka, länken gick inte att klicka på, plus att din hemsida inte funkar som den ska! hoppas allt är bra med dig! puss och kram

2007-08-21 @ 21:41:30
URL: http://freddie80.blogg.se
Postat av: Fredde

Åhhh Kolmården ! Dit ska jag också åka på lördag =)
Älskar det. Surkaterna är roliga men mina favoriter är helt klart chimpans ungarna. Sjukt söta =)
Ha det fint ! Kram

2007-08-22 @ 14:53:42
URL: http://algottheeagle.blogg.se/
Postat av: anna

jaaa.. jag vet! :] jag försöker ta det lugnt, och det är mycket bättre nu än vad det varit. men en berg och dalbana kommer jag nog alltid att vara.. :] du kan väl skicka låten till mig?? vill höra den!

2007-08-22 @ 23:04:49
URL: http://troppanol.blogg.se
Postat av: Anna

yes, så nu ser vi framemot filmerna nästa vecka. :) du snälL! har du köpt skivor nu förresten? Hoppas! såg att du hade skickat låten, ska lyssna på den sen. haha.. jag kanske har lite bättre kondis än dig, har du tänkt på det? :P .. städa och träna är inte samma trötthet liksom.. tycker jag iaf.. jaa.. klart jag är såpafreak! ALltid. :D kraaam!

2007-08-23 @ 22:50:08
URL: http://troppanol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0